Proiecte de mobilitate în învățământul universitar Programul de educație, burse, ucenicie și antreprenoriatul tinerilor în românia finanțat prin granturi see - mecanismul financiar 2014-2021 contract Nr. 18-MOB-0034
Descrierea mobilității
Agenția
Națională pentru Programe Comunitare în Domeniul Educației și Formării
Profesionale (ANPCDEFP) din București, care s-a angajat să administreze
Fondul Spațiului Economic European (Fondul SEE - un fond de sprijin
înființat de Norvegia, Liechtenstein și Islanda în România) în România, a
lansat un program de mobilitate în învățământul superior, în decembrie
2018.
Scopul programului este de a sprijini mobilitatea internațională a
studenților, permițându-le să dobândească experiență educațională,
lingvistică, profesională și culturală în instituții de învățământ
superior din Spațiul Economic European.
Facultatea de Științe Tehnice și Umaniste din Tg-Mureș a Universității
Sapientia din Cluj-Napoca a aplicat cu succes şi a obținut un sprijin
financiar în valoare de 12.962 Euro, înregistrat sub contractul nr.
18-MOB-0034.
În cadrul acestui program, se lansează un program de mobilitate pentru
studenți.
Scopul acestui program de mobilitate este de a sprijini studenții
aplicanți înscriși la specializarălie de masterat în proiecte practice,
ce se vor derula în cadrul programului.
Durata mobilității pentru care se poate aplica este de 2 luni, și se
desfășoară în campusul UiT din Narvik al Universității ”Arctic” din
Norvegia. Pe durata mobilității, cei 3 solicitanți câștigători trebuie
să implementeze un proiect, selectat prealabil, care va fi validat în
Acordul de Grant.
Activitatea implementată poate fi recunoscută ca disciplina
„Implementarea practică a disertației” (formare SMA și SCI MSc în
semestrul IV).
Campusul UiT din The Arctic University of Norway, Narvik
Kósa Arnold István (FMR II.): Proiectul de mobilitate la Universitatea Arctică din Norvegia mi-a oferit o mare oportunitate de a arunca o privire la o universitate modernă, chiar dacă această perioadă nu a fost atât de lungă. Pe parcursul mobilității, am contribuit la realizarea pentru doctorand a tezei sale de doctorat. Sistemele de fabricație reconfigurabile se bazează pe robotică mobilă, de exemplu vehiculele robotizate. Acești roboți pot fi mutați pe diferite platforme de producție, deci pot crea o altă linie de producție.
Prima mea sarcină a fost să creez un sistem de andocare pentru vehiculul robotizat MiR. Așa că am construit sistemul de andocare mecanic, proiectat și imprimat o mulțime de piese 3D, apoi calibrat cu codul G și controlat prin script Python.
Următoarea a fost o sarcină de dezvoltare: ar trebui să creez un mecanism de mișcare a marcajului V, care este mai rapid decât vechi. V-markerul este un marker special, care este necesar pentru poziționarea MiR. Ultima implementare a fost o roată dințată - mecanism de transmisie prin curea de distribuție.
Ultima sarcină principală a fost construirea unei platforme de palet, care poate transporta și ridica paleții în sus-jos. Această platformă a fost mutată de MiR ca toate celelalte platforme. Acest lucru poate ridica paleții la mai puțin de 2 metri.